Cuma, Temmuz 13, 2012

Suskunluğum sendendir ..

Suskunum artık ..ne var ne yok ,icime dokucem sadece ..icime akıttığım gözyaşlarım gibi ..bir ifade beklemeyin benden .nasilsin sorusunu da sormayın.tek bir cevabım var artık,iyiyim! Acmıyorum kalbimi ,yüreğimi bundan sonra kimselere ..ne hissediyorum ,ne var yüreğimde bilmesin kimse.sevip sevilmeyi de unutturucam kendime.gururumla cevrelenmis bir kafese koyuyorum kalbimi . Ta ki birgun ,bu kilitleri ,ruhumu yaralamadan açabilecek biri gelene kadar muhurludur bu kalp sevdaya ..yalnızlığı isleyecegim her bir hücreme ..seni çıkarıp ,yalnızlığımı koyacağım..o beni hic bir zaman bırakmaz biliyorum.kimselerle paylaşmayacağım O'nu..varsın üzülen yine ben olayım ,varsın beni uzen yine bir ben olayım.bu yürek yaralı artık..sevdalara tovbeli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder