Çarşamba, Nisan 10, 2013

Cevabı var mı butun bu soruların ?

Garip bir his bazen tenimde dolaşan.. Bir melodide,bir sözcükte ,bir bakışta gizlenen butun anılar .. Acısıyla tatlısıyla hatırlatırken kendini bana,icimde olusan o duygu var ya hani ! Hani su once yanaklarıma bir tebessüm olarak yerleşip,gozlerimde hüzne dönüşüp sonra , icimi boşluklara teslim eden o duygu .. Hep saklımda mı kalacak anılar ? Hep bir gizlimde kendini bana hatırlatmak icin bekleyecek mi? Ne zaman bir son bulacak butun bunlar ? Yerini bir başkasıyla dolduranca,boşluklarım da bir anlam kazanacak mı ? Dalıp dalıp gittiğim o sessiz gecelerde ,geleceğe bir bakış atabilecek miyim gecmisten sıyrılarak? Kalbimde ki o Manasız acıyı bir gülüşle sonsuzluğa gömebilecek miyim peki? Anlamıyorum bazen .. Madem gidecektin ,niye en özelime dokunmaya ,hayatıma dahil olmaya geldin ki? İstiyorum ki ,anılarda duygularda mazi de saklı kalsın .. Hatırlatmasın zamansız kendini bana ,yok olsun! Güvenmek istiyorum zamana! Yeni bir güne merhaba der gibi,bugünüme acmak istiyorum gözlerimi ,adlandırılmamış butun guzel duygularla .. İcinde burukluk barındırmayın butun gülüşlere yer vermek istiyorum hayatımda , huzurla karıştırıp biraz, serbest bırakmak içimden ! İnanmak zor olmasa keske ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder