Perşembe, Nisan 04, 2013

Uykusuz gece-2

Yastığımla harp halindeyiz yine bu gece .. Ben düşüncelerimi durdurma cabasindayim ,yastığımsa beni. Yorgun düştüm dönüp durmaktan,goz kapaklarım direniyor bana karsı ama aklım hic soz dinlemiyor . Bir üzgün ,bir mutlu . İcimde dolaşan hisler ,akla gelen her bir aniyla yön değiştiriyor .. Ne hissediyorsun suan sorusuna cevap veremeyecek kadar buyuk bir karmaşanın içindeyim. Ve tek belirgin düşüncemin bas kahramanı yine O.. İzlediğim gökyüzünü ,keşkeler ,bazenler ,amalar süslüyor bu gece . Her biri kalbime bir seyler fisildiyor ve vücudum buna tepki göstermek istercesine canımı yakıyor. Guzel duyguların nabzını yoklamayali ne kadar uzun zaman olmus boyle . İzini kaybettirip kaçan bir alacaklı gibi ,bulunamaz olmus mutluluğa giden yollarim.ne bir uğrayanım var ne bir soranım mutluluk hatlarında . Ama artik bunlara bir son verip uykuya dalmak icin gözlerime emir vermeliyim.. Bu sefer gun doğumunu izlemek istemiyorum yine.. Hele de duygularımda bile bu kadar tek başımayken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder