Salı, Mayıs 28, 2013

Hani..

Hani gulerdi gözlerin,icimi yansıtır gibi derinden!
Tutardı ya ellerimden huzurun hani,yüreğime acardı mutluluğum !
Bir tebessüm konardı hani yanağıma ,aklımdan geçtiği an ismin.
Siirler ,şarkılar seni söylerdi hep hani ,uzakta olsanda hep yanımdaymışsın gibi!
Gelecegim çift kisilikti ya hani,hayaller umutlar hep bir ikinciye ait gibi ..
Yastığımda senin kokunla dalardım hani uykuya,rüyalarımda benle buluşacaksın sanki ..
Toplamıştım ya hani bütün anlamları,tek bir hece bana ömür boyu yetecek gibi!
Hic gitmeyeceksin sanıp sevmiştim ya hani,artık sevmek nedir bilmiyorum gibi ..
Çift kişilik çıktığım yolda,tek basına kalmış gibi,buz tutmuş artık kalbim sanki !!
Zaman gecer ,sende gecer gidersin. Hani unuturum adını belki ..
Sessizce hoscakal der gibi ,islaniyor yanaklarım sanki .. Acıdan mı ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder