Pazar, Haziran 02, 2013

Son Elveda ..

Bir çok kez veda ettim belki .. Bir çok kez bu son dedim! Bitti artık ,bir daha adını bile anmayacağım .. Kalbime dokunmayacak sevgin .. Aklıma gelmeyecek anıların! Sıcaklığını özlemeyecek tenim.. Cinlamayacak kulaklarımda sesin.. Bir çok kez olmayacak dedim! Ama hep yenik düştüm sevgine.. Nasıl bir sevgiyse bu,öyle bir işlemiş ki icime .. Damarlarımda atan kan ,aldığım nefes gibi mecburiyeti olmuş kalbimin! Onsuz atmayacak sanki ,onun yerini almayacak hiç bir şey .. Ne kadar kaçmaya çalışsam da ,daha çok sevgine kacmisim meger.. Yazılan her şey sen olmuşsun,hissedilen her his sana ait sanki .. Senle olmuyordu ,sensiz hiç olmuyormuş .. Tekrar tekrar yenik düştüm sevdana! Kapanmış bütün kapılarım,anahtarını bir sana vermişim! Sense coktan kaybetmissin her şeyi.. Ne senle ne sensiz .. Ama artik bu ,sana son vedam  sevgili .. Senin sesini dinlerken veda ediyorum sana .. İcim buruk,icim kırık .. Bir çok duyguyu terkedip ,yalnızlığı takiyorum yine koluma .. Adını anmayacağım artık! Yasaklıyorum sana dair ne varsa kendime! Nolur gelme artık hayallerime.. Akan her damla gozyasimla cik git icimden! Yoklugunda beni bana bırak.. Hoscakal sevgili!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder