Perşembe, Ocak 07, 2010

manasi yok..

nerden baslamali acaba bu yaziya.. yada sabit bi konu secmeli mi yazmak icin..?sanirim suan aklimda ucusup duran dusuncelerden birini  secip bir baslangic yapmali.  hollandadayim ben 3 yildir.. 16 imda butun duzenimi her seyimi birakip buraya suruklendim..yepyeni bi hayat basliyordu benim icin.turkiyeden kopmak cok zor geldi bana, ki halada kopamadim, hala alisamadim.. buna insan nasl alisirki zaten? 'kardes'lik vardi ozamanlar.ugruna her seyi yapabiliceqimi dusundugum insanlar..onlardan ayrilmak, sevincimi uzuntumu bir daha onlarla yasayamayacaimi dusunmek.. off, oyle canimi acitirdi ki..'duygusallik'.. bende fazlasiyla olan!!hayatimi mahvetmeme yeterince yetti. gecmiste yasamak nedir bilir misiniz?hayatini belli bir tarihte dondurup ,yillar sonra o gecmisindeki kisilerle belli bi yerden tekrardan baslatma istegi..hayallerini o gecmis uzerine kurup,su ani, simdiki zamanini hice saymak..ilerisini dusunce mutlu eder insani, ama akip gecen zamanda oyle bi can acitir ki..nitekim  ilk 2 yilimi boylelikle heba etmis oldum.soyle donup geriye baktiqimda ,fotograflarimda kalan sahte guluslerim var sadece... ama bunlarda beni yildirmazdi sanirim, ta ki kardeslik sifatini artik hayatimdan cikarmaya karar verene kadar. sebebi aci bi olay , anlatip can skmaya degmez... ama artik elimde ne bi gecmisim nede bi geleceqim kalmisti.. zaten buqunde yasamiyordum..hayat garip suprizlerle dolu..nerden nereye ..! 'guven' kelimesinin anlamini sorgular oldum. kime gercekten gozun kapali guvenebilirsin ki? sadece ailene mi? yada en yakin arkadaslarina, dostuna.. ya askina? peki 'kardes' sifati tasiyana senin gozunde.? hadi diyelim yikti kurduqun dunyani? insandir, hatada yapabilir deyip affedebilir misin ki onu?hani derler ya en buyuk intikam affetmektir ! die . bilmiyorum ki affetmekle ondan intikam mi aldim! ya da istediqim sey bu muydu?aslinda cook ozledim ve  canimin acimasina bi son vermeliydim... artik hic bir sey eskisi gibi olmiycak biliyorum ..ama su 3 yilda yasadiklarim beni buyuttu.. artik daha gucluyum hayata karsi... aslinda yazmak istediklerimi  cumlelere dokemiyorum, aklimin icinde dolanip duruyorlar.. ! yazacak cok sey var ama , burda bi son vermeli bu konusmaya...

selametle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder