Cuma, Ocak 15, 2010

saat kac olmus?? uhmm daha erken ..:)

evet saat olmus gecenin 1 i, yarin is beni bekler sabahin korunde ve ben o kadar uykum olmasina ragmen kendimi burda buldum:) ne zaman bir seyler yazmak icin hevesli olsam, aklimda hic bir sey olmuyor.. dogaclama giriyoruz bir yerlerden konusmaya..uhmm, ne paylasmali simdi acaba=) ..

 evet buldum! ask uzmani geldi aklima, diyor ki bizlere, internetten asik olunmaz, dokunmadan , gozlerinin icine bakmadan asik olunmaz.'bizlere', genelleme yapmisim bak farkinda olmadan.pardon pardon ustune alinmasin kimseler.. neyse konumuza donelim.asik olmak nasil bisidir ki zaten? askin kesin bi tarifi var mi ki? yada varsa kime ve neye gore yapiliyor bu tarif.. ugrunda olmeyi goze alabilmek ,onun icin her seyi yapabilmek midir ask? uhmm cok klasik cumleler bunlar .. napalim ask, asik olmak bana pek bir sey  cagristirmiyorda..bence coqu insan genelde sadece asik olduqunu saniyor. halbuki tav olduqu sey cogu kez sadece karsi cinsin ona ilgisi..of yok bu da olmadi=) bu konu sacmalama kapasitemin yuksek olduqu bir konu, o yuzden mazur gorun.=) komik bir konusma oldu bu, ama su siralar cok aklimi kurcaliyor..arama arama bosa derler hep , o  hic beklemediqin bir anda cikar karsina birden, merhabaa ben geldim der , hayatina girer ve artik dengesiz bir hayat seni bekler=)cok mu dertliyim ne bu konularda:P.. sacmaladiqimi kabul ettiqim halde hala kapatamadim konuyu:D neyse, artik yatmali,erken kalkmali, isin yolunu tutmali!

uyku beni cagiriyorr=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder